the BEST followers

Monday, January 9, 2012

tuii !!



salam kawan kawan . hari ni ade cerita best pnya . haha . tak sedih . tak kecewa . yang ni cerite happy . aku kene kaunseling dengan cigku ZAITON . bkn aku sorang . rmai lagi . the guys are DIN , ADI , MIZI , LIAS , PALEE , SAPIK , AMALINA . kesian kan kita orang . nak tahu pasal ape ? pasal tukar kelas . huhu . cigu bagi sikit penerangan kalau kiteorg tukar kelas . ape risiko yang kita orang dapat . dan macam macam lagi . cerita cikgu ZAITON membuat hati ku untuk berfikiran lebih terbuka . dan aku kini lebih selesa belajar . harap harap aku dapat masuk kelas pertama atau SBP atau MRSM korang doa doa kan yang terbaik untuk aku ae ? sayang korang . muahhhh <3



tadi pagi ada perhimpunan sekola seperti biasa . PERHIMPUNAN yang MENYEKSA kan kerana kerana kene diri selama SATU JAM SETENGAH . korang rase kaki aku lenguh tak ? of course la lenguh gila . kelas dah la paling atas dan hujung . tuiii la . penat nak mampos . kalo dua tahun kelas aku kat atas tu . bole kurus kot aku . hahha . oke back to the point . lepas abis je perhimpunan . ehh . bkan bkan . maksudnya sebelum nak abis perhimpunan . ada seorang hamba allah ni . tiba tiba datang sebelah aku . dengan membawa gunting . teros potong rambut aku yang semart ni . cam sial . nasib baek potong sikit je . bole repair balik . alhamdulilah . huhu . dah semart balik rambut aku . jangan jeles . huhu . lepas kene potong tu . semua kawan kawan
aku ketawa kan aku . taw la dieorg jeles . tak pena kene potong FREE macam aku ni . tuii la kawan . cam haram la korang .




lepas balik sekola . aku makan kejap pastu solat . lpas solat aku ikut mak bpak aku gi sekola mak aku . mak aku ade keje . aku tolong sikit . baek kan aku ? hahha . sebelom aku gi sekola mak aku . aku gi kdai jahit . aku sruh mak cik tu potong seluar aku . sebab besar sangat .

"nak potong macam mane dik ."
"potong macam ni bole tak"
"bole memang bole dik . tapi cikgu adik tak mara ke"
"takpe . pandai pandai la cover makcik"



lepas tu . mak cik tu bole bebel kat aku . perh . makcik tu dah macam cikgu plak . panas je aku dengo . huhu . hahah .

kla . dah penat . salam .

2 comments: